Recente nieuwsberichten

18
mrt.
2020
COVID-19: organisatie van onze diensten
COVID-19: organisatie van onze diensten
Geachte relatie,


Naar aanleiding van de recente gebeurtenissen ten gevolge van het COVID-19 virus, berichten wij u hierbij graag over de verdere organisatie van onze dienstverlening.

Het spreekt voor zich dat de gezondheid van onze medewerkers, klanten, partners, leveranciers en andere relaties prioritair is. Om als bedrijf onze verantwoordelijkheid te nemen in de inperking van de besmettingsrisico’s, werd reeds vorige week donderdag beslist om enkele ingrijpende maatregelen te nemen.  

Zo werken alle medewerkers voor wie het mogelijk is, thuis en worden persoonlijke contacten in het kader van bedrijfsactiviteiten tot een minimum beperkt. Collega’s die on site of op de kantoren van onze klanten aanwezig dienen te zijn, zijn geïnformeerd over de te nemen veiligheidsmaatregelen en volgen verder de verstrekte adviezen van het bedrijf of de locatie waar ze werkzaam zijn. Wij volgen de situatie op de voet en adviseren continu onze medewerkers over eventuele nieuwe maatregelen en afspraken. Wij volgen hierbij de richtlijnen van de verschillende overheden.

Al onze systemen zijn uitermate digitaal georganiseerd zodat wij de continuïteit van onze dienstverlening tijdens deze periode optimaal kunnen garanderen. Aangezien ons bedrijf internationaal actief is, zullen enkele projecten vanwege reisbeperkingen mogelijk vertraging oplopen. Wij rekenen dan ook op uw begrip indien sommige zaken wegens omstandigheden iets trager verlopen dan gewenst.

Aangezien onze baseline ‘progress brings us together’ is, nemen wij ook nu onze verantwoordelijkheid zeer ernstig om in deze extreem uitdagende tijden u optimaal te blijven ondersteunen. In samenspraak met jullie zullen onze medewerkers zich flexibel opstellen om de samenwerking op de meest geschikte én veilige manier te laten verderlopen.

Mocht u toch bezorgdheden hebben over lopende projecten, dan kan u uw gebruikelijke contactpersoon aanspreken.

Wij wensen u en uw dierbaren een goede gezondheid toe en hopen samen met u dat uw bedrijf zo veel mogelijk gespaard blijft van de gevolgen van deze crisis. Houd het veilig!

Met vriendelijke groet,


Geert Stienen,
CEO & Managing Director Agidens


Ontvang onze nieuwsbrief

Agidens is using cookies to improve your experience using this website.
You can change your cookie settings at any time by deleting your cookies for this domain.